Saturday, January 31, 2009

Ομίχλη_Κρύο_

Χειμώνας_
Κρύο_
Βράδυ_
Έξω απ'το παράθυρό μου...
χιονισμένα όλα_
"Βάλε στο μαγνητόφωνο τραγούδια που γουστάρεις"_
-παίζει το μαγνητόφωνό μου-
Τσιγάρο_
Καφές_
Ποτό_
Καφές_
Τσιγάρο_
............................
Μ'αρέσει_
Σκεπάζομαι το παλτό μου...
Τυλίγω το κασκόλ στο λαιμό μου_
Μ'αρέσει_
....................
Μ'αρέσει να βγαίνω έξω_
στο τραπεζάκι που 'χω στο μπαλκόνι_
Τσιγάρο_
Καφέ_
Ποτό_
Τσιγάρο_
Καφέ_
Κάνει κρύο_
Κανείς δεν κυκλοφορεί_
Α!Ένα αγόρι περνά από κάτω_
Ο ουρανός είναι όμ
ορφος σήμερα_
Θολούρα...
Κανένα άστρο_
Κανένα φεγγάρι_
Μου θυμίζει τη θολούρα του μυαλού μου_
Αυτή που παλεύω να ξεδιαλύν
ω_
Τα καταφέρνω;
Δεν ξέρω_
Πώς να ξέρεις_
.....................
Μ'αρέσουν τα δέντρα μέσα στην ομίχλη_
Φαντάζομαι...
-Πώς να 'ναι το φεγγάρι σήμερα;
-Ποτέ δεν θα μάθω_
Πώς να 'ναι το φεγγάρι σήμερα...
Όμορφο θα 'ναι_
Σίγουρα_

No comments: