Saturday, September 13, 2008

φίλη μου....φίλες μου!




"Ποιός στ'αλήθεια είμαι γω...
και πού πάω..."

πόσο μου λείπουν οι στιγμές μας...
τα ατέλειωτα τηλεφωνήματα...
μια με την μία...
μια με την άλλη...
ως το πρωί!
να κλαίγεται η κάθε μία για....τα δικά της!
και η άλλη...λίγο να ακούει...λίγο να σκέφτεται...
και να διακόπτει...
"Μα άκου να σου πω τί έγινε τώρα..._"

Φωνές _
Κλάματα _
Γέλια _
Θεωρίες _
               περί έρωτος_
                        αγάπης_
                        ανθρώπων_
                        λαών_
                        μουσικής_
                        (οι αφιερώσεις δίνουν και παίρνουν)
 "Γιατί δεν βρίσκω κανέναν να πάω στο αφιέρωμα στον...Καββ
αδία???"

                        Θεάτρου_
"θα κατέβω Θεσσαλονίκη...σε ποιά παράσταση θα πάμε??
-Θέατρο Καλαμαριάς...έχει φεστιβάλ θεάτρου! "

                        ποτού_
                        τσιγάρων_
"δεν θέλω τσιγάρο...την τελευταία φορά που έκανα ...ζαλίστηκα!
-άντε βρε βλαμένη....πάρε ένα!"

                        και λοιπών..........._

πόοοοσο μου λείπουν....
μα τα 'χω κάθε βράδυ σχεδόν....
φίλη μου_
στα όνειρά μου...

I ...keep trying***stelinako...

2 comments:

Anonymous said...

Sigkini8ika mikrh mou!!!!
Idika h foto, ta leei ola!
Niwthw pws eimai to koritsaki sth meshs ths prwth foto.
Kai gia prwth fora paradexomai pws einai polu duskolo na'sai sto kentro, 'h kalutera sth mesh!!!!
As elpisoume pws se ligo kairo tha arxisoun na enalassontai oi theseis mas.
:-)
O xronos einai panta o voithos
Mou leipsate kai oi duo!!!!!

Eirini Stavrou said...

k emena mou leipsate...
polu...
hope hope hope!

sas filw k tis duo gluka!
sas agapw!